nízkopodlažní městské autobusy Mave CiBus ENA

první generace CiBus ENA 1XENA - ekonomický - ekologický nízkopodlažní autobus

druhá generace CiBus ENA 2Xve třech základních typech s popisy níže

 

prospekt na nízkopodlažní autobusy

*.unknown [PDF, 929.8 kB]

CiBus ENA - nové řešení vaší přepravy

CiBus ENA - nové řešení - nový impuls veřejné dopravě
* ideální pro centra měst - zastávka v každé ulici
* ideální pro okrajové obce regionu - alternativa osobních automobilů a nevyužitých velkých autobusů

CiBus ENA - ekologický a ekonomický provoz

* lehký autobus s naftovým motorem nejmodernější kostrukce a s malou spotřebou a nízkými emisemi
* možnost pohonu na CNG - šetří životní prostředí, snižuje náklady a zvyšuje rentabilitu

* elektrobus - tichý a místně bezemisní, s nízkými náklady na palivo

CiBus ENA - nízká nástupní výška a rovná podlaha
* pneumatické pérování sníží podlahu na úroveň 320 mm, široké dveře a podlaha bez schodů umožňují pohodlný nástup, rychlý průchod a bezproblémový pohyb pasažérů, zejména starších a tělesně postižených osob a vozíčkářů.

CiBus ENA - MPV Bus (Multi Purpose Vehicle)
* víceúčelový midibus, nabízí různé využití - může sloužit pro přepravu osob ve městě, mezi obcemi, jako vyhlídkový autobus, skibus, školní autobus, autobus pro přepravu nemocných, tělesně postižených, V.I.P. vozidlo, obytný vůz, speciální dílna, ale i jako velkoobjemové vozidlo pro přepravu zboží. Vozidlo lze rychle a jednoduše přizpůsobit různým požadavkům přepravce.

CiBus ENA - velký a malý zároveň
* vnitřní prostor nabízí komfort velkého autobusu. Pouze malé vnější rozměry svědčí o tom, že se jedná o midibus s výbornou manévrovací schopností - vhodný pro úzké a klidné ulice vnitřního města, ale i silnice odlehlých částí regionu.

CiBus ENA - stavebnicová koncepce a bezproblémová údržba
* velkoobjemová svařovaná a lepená skříň, plně žárově pozinkovaný podvozkový rám a nerezová prostorová kostra polepená laminátovými panely

* osvědčený hnací modul, který tvoří pohodlné a ergonomické pracoviště řidiče, a minimalizuje náklady na údržbu (dostupnost náhradních dílů u prodejců a servisů značky hnacího modulu).
 

malý městský nízkopodlažní autobus

nízkopodlažní autobus Mave CiBus ENA 3Z - DPMO a.s.

Minibus Mave CiBus ENA 3Z

Základní typ městskéno nízkopodlažního autobusu. 100% nízkopodlažní a plně průchozí díky speciální zadní nápravě. Je určen pro přepravu až 25 cestujících včetně jednoho až dvou vozíčkářů, nebo kočárku. Autobus má dvoje dvoukřídlové dveře což umožňuje bezproblémový a rychlý nástup a výstup cestujících v zastávkách. Díky malým rozměrů je vhodný do center měst, nebo na málo vytížené okrajové spoje. To podporuje i nízká spotřeba PHM a nízké provozní náklady. Základní verze je s naftovým motorem a mechanickou nebo robotizovanou převodovkou, v nabídce máme i CNG pohon.  

technický popis CiBus ENA 3Z

*.unknown [DOC, 114.7 kB]

nízkopodlažní malý autobus pro přepravu jednoho až šesti vozíčkářů

autobus pro přepravu šesti vozíčkářů

Minibus Mave CiBus ENA 3Z Maxi

Speciálně vyvinutý malý nízkopodlažní autobus s úpravou pro převoz až šesti vozíčkářů, nebo max. 18 cestujících.
Podobný autobus v tomto provedení se v Evropě nevyrábí.
Dva vozíčkáři jsou přepravováni zády ke směru jízdy a čtyři po směru jízdy. Pro upevnění vozíčkářů se využívají podlahové upevňovací lišty a kotevní pásy vozíků spolu s tříbodovým pásem vozíčkáře. V autobuse jsou namontována speciální otočnosklopná sedadla, jež ve složeném stavu nepřekáží přepravě vozíčkářů, a v případě potřeby se jednoduchým pohybem rozloží pro sezení. Toto zajistí řidič. Tím je zajištěna vysoká univerzálnost vozidla.
Autobus má dvoje dvoukřídlové dveře, u kterých jsou nájezdové vyklápěcí plošiny.
Díky speciální zadní nápravě je plně nízkopodlažní, průchozí a průjezdný. Kompaktní pohonné a převodové ústrojí je uloženo nad přední poháněnou nápravou.
 

technický popis CiBus ENA 3Z Maxi

*.unknown [DOC, 109.1 kB]

malý autobus s vyšší obsaditelností

třínápravový bus DPMO a.s.

Minibus Mave CiBus ENA 3X

Nízkopodlažní autobus se od předchozích typů liší třemi nápravami. Díky své tandemové dvojité zadní nápravě má vyšší obsaditelnost a kapacitu. Přepraví až 35 cestujících, s možností až 4 vozíčkářů ( dle vnitřního uspořádání ). Výhodou této koncepce je širší prostor mezi blatníky, což umožňuje montáž sedadel podél stěn - bočně ke směru jízdy. Je také plně průchozí a nízkopodlažní. Dvoje dvoukřídlé dveře zaručují rychlý nástup a výstup cestujících.

technický popis CiBus ENA 3X

*.unknown [DOC, 113.2 kB]

Aktuality

Navštivte nás na veletrhu Rehaprotex Brno

Upravený automobil Citroën Berlingo se zadní sníženou podlahou a nájezdovou rampou vystavujeme v Brně od 14 do 17.5.2013

Podvozky Xl Maxi pro Peugeot

Dealerovi Peugeot jsme dodali XL podvozky stavěné z Boxera

Osobní automobil VW Crafter pro přepravu tělesně postižených

VW Crafter M1Charita převzala automobil s pevnými a otočnosklopnými sedadly, nájezdovou rampou a s upevněním pro dva vozíky.

archív