nízkopodlažní městské autobusy Mave CiBus ENA
CiBus ENA - nové řešení vaší přepravy
CiBus ENA - nové řešení - nový impuls veřejné dopravě
* ideální pro centra měst - zastávka v každé ulici
* ideální pro okrajové obce regionu - alternativa osobních automobilů a nevyužitých velkých autobusů
CiBus ENA - ekologický a ekonomický provoz
* lehký autobus s naftovým motorem nejmodernější kostrukce a s malou spotřebou a nízkými emisemi
* možnost pohonu na CNG - šetří životní prostředí, snižuje náklady a zvyšuje rentabilitu
* elektrobus - tichý a místně bezemisní, s nízkými náklady na palivo
CiBus ENA - nízká nástupní výška a rovná podlaha
* pneumatické pérování sníží podlahu na úroveň 320 mm, široké dveře a podlaha bez schodů umožňují pohodlný nástup, rychlý průchod a bezproblémový pohyb pasažérů, zejména starších a tělesně postižených osob a vozíčkářů.
CiBus ENA - MPV Bus (Multi Purpose Vehicle)
* víceúčelový midibus, nabízí různé využití - může sloužit pro přepravu osob ve městě, mezi obcemi, jako vyhlídkový autobus, skibus, školní autobus, autobus pro přepravu nemocných, tělesně postižených, V.I.P. vozidlo, obytný vůz, speciální dílna, ale i jako velkoobjemové vozidlo pro přepravu zboží. Vozidlo lze rychle a jednoduše přizpůsobit různým požadavkům přepravce.
CiBus ENA - velký a malý zároveň
* vnitřní prostor nabízí komfort velkého autobusu. Pouze malé vnější rozměry svědčí o tom, že se jedná o midibus s výbornou manévrovací schopností - vhodný pro úzké a klidné ulice vnitřního města, ale i silnice odlehlých částí regionu.
CiBus ENA - stavebnicová koncepce a bezproblémová údržba
* velkoobjemová svařovaná a lepená skříň, plně žárově pozinkovaný podvozkový rám a nerezová prostorová kostra polepená laminátovými panely
* osvědčený hnací modul, který tvoří pohodlné a ergonomické pracoviště řidiče, a minimalizuje náklady na údržbu (dostupnost náhradních dílů u prodejců a servisů značky hnacího modulu).
malý městský nízkopodlažní autobus
Minibus Mave CiBus ENA 3Z
Základní typ městskéno nízkopodlažního autobusu. 100% nízkopodlažní a plně průchozí díky speciální zadní nápravě. Je určen pro přepravu až 25 cestujících včetně jednoho až dvou vozíčkářů, nebo kočárku. Autobus má dvoje dvoukřídlové dveře což umožňuje bezproblémový a rychlý nástup a výstup cestujících v zastávkách. Díky malým rozměrů je vhodný do center měst, nebo na málo vytížené okrajové spoje. To podporuje i nízká spotřeba PHM a nízké provozní náklady. Základní verze je s naftovým motorem a mechanickou nebo robotizovanou převodovkou, v nabídce máme i CNG pohon.
nízkopodlažní malý autobus pro přepravu jednoho až šesti vozíčkářů
Minibus Mave CiBus ENA 3Z Maxi
Speciálně vyvinutý malý nízkopodlažní autobus s úpravou pro převoz až šesti vozíčkářů, nebo max. 18 cestujících.
Podobný autobus v tomto provedení se v Evropě nevyrábí.
Dva vozíčkáři jsou přepravováni zády ke směru jízdy a čtyři po směru jízdy. Pro upevnění vozíčkářů se využívají podlahové upevňovací lišty a kotevní pásy vozíků spolu s tříbodovým pásem vozíčkáře. V autobuse jsou namontována speciální otočnosklopná sedadla, jež ve složeném stavu nepřekáží přepravě vozíčkářů, a v případě potřeby se jednoduchým pohybem rozloží pro sezení. Toto zajistí řidič. Tím je zajištěna vysoká univerzálnost vozidla.
Autobus má dvoje dvoukřídlové dveře, u kterých jsou nájezdové vyklápěcí plošiny.
Díky speciální zadní nápravě je plně nízkopodlažní, průchozí a průjezdný. Kompaktní pohonné a převodové ústrojí je uloženo nad přední poháněnou nápravou.
malý autobus s vyšší obsaditelností
Minibus Mave CiBus ENA 3X
Nízkopodlažní autobus se od předchozích typů liší třemi nápravami. Díky své tandemové dvojité zadní nápravě má vyšší obsaditelnost a kapacitu. Přepraví až 35 cestujících, s možností až 4 vozíčkářů ( dle vnitřního uspořádání ). Výhodou této koncepce je širší prostor mezi blatníky, což umožňuje montáž sedadel podél stěn - bočně ke směru jízdy. Je také plně průchozí a nízkopodlažní. Dvoje dvoukřídlé dveře zaručují rychlý nástup a výstup cestujících.